Ds. E.E. Bouter uit Hendrik-Ido-Ambacht

Wegafsluiting Woudseweg op zondag 4 juni

Op zondag 4 juni is er een wegafsluiting net voorbij de afslag naar ’t Woudt richting De Lier vanuit Den Hoorn. Aan het begin van de Woudseweg bij de stoplichten staan verkeersregelaars om het autoverkeer tegen te houden. Voor de bewoners van ’t Woudt, Molenlaan, Koelaan en Woudseweg zijn er toegang/doorgangskaarten beschikbaar gesteld.
Ook voor kerkbezoekers die met de auto naar de kerk komen zijn er kaarten beschikbaar om doorgang te krijgen bij de verkeersregelaars.
U kunt indien gewenst een toegangskaart ophalen bij Eefje van den Broek aan het Kaasjeskruid 14. Iedereen die naar de Kerkdienst op 4 juni komt met behulp van deze kaart moet deze kaart ook weer inleveren bij het betreden van de kerk bij de dienstdoende koster. Wij bewaren deze kaarten voor wegafsluitingen die later dit jaar nog volgen. Kom je met de fiets dan heb je geen last van de wegafsluiting en is een toegangskaart niet nodig.

Collecte Diaconie: ZOA

De naam ZOA betekent simpelweg Zuidoost-Azië.
ZOA ontstond in 1973 in een kleine studentenkamer. Een groepje studenten was geraakt door de moeilijke situatie waarin bootvluchtelingen zich verkeerden en besloot te gaan helpen.
Inmiddels werken ze niet meer alleen in Zuidoost-Azië, maar ook in 15 landen in het Midden-Oosten, Afrika en Zuid-Amerika.
ZOA werkt samen met Dorcas, Red een Kind, Tear en Woord en Daad in het Christelijk Noodhulpcluster gericht op gezamenlijke fondsenwerving en hulpverlening in ramp- en noodhulpsituaties.
Zij geloven dat God hen roept om vrede, verzoening en hoop te brengen in deze gebroken wereld.
Ze richten zich na de noodhulpfase op herstel van de samenleving. In de wederopbouw werken zij samen met de lokale bevolking, gericht op blijvend en duurzaam resultaat. Zo dragen ze bij aan tekenen van hoop in een gebroken wereld. Buiten deze collecte kunt u ZOA steunen via IBAN: NL87ABNA0105364371.

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

4 juni 2023