Ds. T. Meijer uit Puttershoek

Op zondagochtend 23 januari is er om 10 uur een kerkdienst, waarin voor zal gaan ds. T. Meijer uit Puttershoek. Het advies van de PKN naar aanleiding van de meest recente persconferentie is aangepast, dit betekent dat er weer mensen bij de dienst aanwezig kunnen zijn! Wilt u hier graag bij zijn om met elkaar het geloof te beleven en te vieren in de ochtenddienst? Reserveer dan voor vrijdagavond 20:00u via reserveren@woudtsekerk.nl. Graag bij binnenkomst en verlaten van de dienst een mondkapje dragen en laten we elkaar hierbij de ruimte geven.

Collecte Diaconie: eigen werk

Collecte Kerkrentmeesters: Missionair Werk

Vandaag is de landelijke collecte voor de Protestantse Kerk bestemd voor ondersteuning van dorpskerken. Teruglopende ledenaantallen, minder financiële middelen en het moeten sluiten van de kerkdeuren maken het moeilijk om kerk van en voor het dorp te zijn.

Binnen de dorpskerkenbeweging van de Protestantse Kerk helpen dorpskerken elkaar om als geloofsgemeenschap van betekenis te blijven voor elkaar én voor het dorp.

De Protestantse Kerk ondersteunt dorpskerken bij het uitwisselen van ervaringen en organiseert regiobijeenkomsten rond kerk- en leefbaarheidsvraagstukken. Met uw bijdrage steunt u dit belangrijke werk van de Protestantse Kerk voor kleine dorpskerken.

23 januari 2022