Adventsproject Kindernevendienst

·

Omdat we niet elke zondag allemaal naar de kerk kunnen, heeft de leiding van de kindernevendienst voor de kinderen het project dat in de kerk zal staan in het klein voorbereid. Wie dat wil kan een envelop krijgen met alles wat je nodig hebt om het project in klein formaat thuis zelf te maken. Je moet de figuren zelf nog wel mooi kleuren en uitknippen!

Op de 1e adventszondag hebben we een bijeenkomst voorbereid voor de kinderen in de bijzaal van de Katholieke kerk in Den Hoorn. Dit doen we in samenwerking met de leiding en kinderen van de katholieke kerk.
Deze bijeenkomst zullen we het verhaal vertellen van 1e advent en vervolgens starten met het maken van het project zoals hierboven beschreven.

Als je hierbij wil zijn, moet je je uiterlijk zondag 22 november opgeven door een mailtje te sturen aan: kindernevendienst@woudtsekerk.nl. Je hoort dan daarna of er plek is, want helaas moeten we net als in de kerk een maximum hanteren.

Datum: 29 november (1e advent)
Tijd: 10:00-11:00 uur (als je ouders naar de kerk gaan mogen ze je vanaf half 10 brengen en uit de kerk weer ophalen)
Plaats: De Eenhoorn, Katholieke kerk Den Hoorn

In verband met de Corona-richtlijnen is het niet de bedoeling dat u met uw kind mee naar binnen gaat. Wij vangen de kinderen buiten op. En begeleiden ze ook weer naar buiten als u ze komt ophalen.

Namens de leiding van de kindernevendienst.