Bazaar 2024

·

Dit jaar wordt er weer een bazaar gehouden en wel op donderdag 10 en vrijdag 11 oktober 2024.

De opbrengst is bestemd voor renovatie van de vloer van de Woudtse kerk. De slogan is dan ook “voor de vloer van onze kerk, maken we ons samen sterk”.

Op donderdagavond zal de bazaar geopend worden met een gezellige bingo avond, met tussendoor het rad van avontuur. Ook zullen er verschillende spelletjes te doen zijn, en is er uiteraard weer een planten/bloemen en groenten kraampje.

Op vrijdagmiddag is de gebruikelijke kindermiddag met spelletjes, rad van avontuur enz..

Op vrijdagavond beginnen we vroeg op de avond met een pubquiz, waarbij ook toeschouwers welkom zijn, met ook daar tussendoor rad van avontuur en spelletjes. Na de pubquiz draait het rad door en is er natuurlijk de trekking van de grote verloting.

Voor de bazaar zullen er weer bedrijven benaderd worden voor sponsoring, de namen van die bedrijven zullen op de bazaar getoond worden op de beamer en op de plankjes. Voor de grote verloting start binnenkort de verkoop van de digitale loten. U kunt uw loten digitaal bestellen op woudtsebazaar.nl.

Begint u ook vast met sparen van DE en andere punten, deze zijn van harte welkom! En begin ook met sparen van contant geld in uw ouwe sok.

Voor de pubquiz kunt u zich met een groepje van 6 personen aanmelden. Dus enthousiasmeer je familie, vrienden, collega’s of buren om met je mee te doen. De kosten zijn € 60 per groepje. U krijgt daarvoor een gezellige avond met leuke vragen en een lekker hapje. Meld je snel aan want vol = vol. Aanmelden voor de pubquiz kan op woudtsebazaar.nl.

Kunt u geen team van 6 personen vormen, maar u wilt wel meedoen, mail dan naar bazaar@woudtsekerk.nl en dan kijken we of we een team kunnen samenstellen.

Zet de data van de bazaar in je agenda!!!

U ziet de commissie is al in volle voorbereiding. Op de dagen van de bazaar zijn meer handjes nodig. Denk daarom na, waarmee jij kunt helpen. Samen kunnen we er een succes van maken!