Bidden en danken

·

Heb je punten om voor te bidden of danken? Wil je graag dat we voor jou bidden? Of voor iemand die je kent? Aarzel niet en laat het weten.

Als Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn willen we bidden en danken: voor elkaar, voor onze buurt, ons dorp, onze gemeenschap en daarbuiten. Voor de mensen die het moeilijk hebben, voor de mensen die zich inspannen voor het welzijn van anderen. Mensen dichtbij en ver weg. We hebben zoveel om voor te bidden en danken en we geloven dat God ons hoort.

Wanneer je een gebedspunt hebt waar wij als Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn voor kunnen bidden of ik persoonlijk, laat het me weten. Het kan via predikant@woudtsekerk.nl en via Facebook in reactie op dit bericht of via een privé-bericht. Dit is niet alleen bedoeld voor onze gemeenteleden maar ook voor hen uit onze lokale gemeenschap die graag gebed willen vragen, kerkelijk of niet-kerkelijk, gelovig of niet-gelovig: graag bidden we voor je.

Wanneer je een gebedspunt aandraagt, wil je dan één van de volgende opties aangeven:

• het bericht mag inclusief naam gedeeld worden met de gemeenteleden van de Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn;
  • het bericht mag anoniem gedeeld worden met de gemeenteleden van de Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn;
  • het bericht is vertrouwelijk bedoeld, zodat de predikant hier persoonlijk voor kan bidden.

Verder:
Uiteraard ben ik ook nu beschikbaar voor pastoraat. In het geval er geen bezoek kan worden gebracht, dan is er de mogelijkheid voor contact via telefoon / email / app.

We blijven bidden voor en met elkaar.

Allen die hem aanroepen is de HEER nabij,
die naar Hem roepen in vast vertrouwen (Psalm 145:18)

U mag uw zorgen op Hem afwentelen, want u ligt Hem na aan het hart. (1 Petrus 5:7)

Namens de Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn,