Drie openluchtconcerten 21 augustus

·

Op zaterdag 21 augustus a.s. vinden er drie Openluchtconcerten plaats in ’t Woudt. Deze concerten maken onderdeel uit van het project ‘Ode aan Midden-Delfland’. De locatie is de prachtige binnenplaats van boerderij De Lindehoeve, ’t Woudt 11.

Uitvoerenden zijn jonge getalenteerde musici. Bijna allen zijn laureaten en prijswinnaars van Jong Talent Concours Maassluis en het Prinses Christina Concours. Sommigen volgen inmiddels een conservatoriumopleiding en enkelen hebben zelfs meegewerkt aan het klassieke muziekprogramma Podium Witteman. Er zijn er ook bij die dit jaar hun master behaald hebben aan een Nederlands Conservatorium.

Aanvangstijd en musici

Concert A, 13:00 – 14:00 uur
  • Adinda & Matthijs van Delft viool en gitaar
  • Rietkwintet Pistache: Anouk Dolfing hobo, Daniele Zamboni klarinet, Marlon Valk saxofoon, Bram Boesschen Hospers basklarinet en Matthias As fagot (winnaar van de Govert van Wijnprijs 2020 in Maassluis)
Concert B, 16:00 – 17:00 uur
  • Sunniva & Ursula Skaug altviool
  • Ensemble Triptyque: Sarah & Merle van der Lijke en Fama Koning fluit, harp en cello
Concert C, 19:00 – 20:00 uur
  • Violiste Hester Verhoeff & Friends: Hester Verhoeff viool, Joena van Stokkum sopraan en Karel Sleurink piano

Toegangsprijs en reserveren

De toegangsprijs per concert is €15,- incl. een drankje. Voor de concerten moet vooraf gereserveerd worden. Op volgorde van binnenkomst worden de reserveringen bevestigd! Reserveren kan alleen via deze link.

De concerten vinden geheel volgens de richtlijnen van de regering en het RIVM plaats!
Achter de kerk is voldoende parkeergelegenheid.
Het programma e.d. kunt u ook lezen op o.a. de website www.concertentwoudt.nl.

Stichting Vrienden van de Woudtse Kerk, Stichting Maassluise Muziekweek/Jong Talent Concours Maassluis, Comité Concerten ’t Woudt en organisatie Ode aan Midden-Delfland