Einde aan een tijdperk…

·

Eind augustus komt er een einde aan de betrekking die Albert Moerman als vaste organist al zo lang met onze kerk heeft gehad. Daar zijn wij hem heel dankbaar voor. Zijn pensioen is welverdiend en hem van harte gegund. En hoewel vanaf eind augustus niet meer in dienst, Albert zal ongetwijfeld nog weleens te horen zijn.
Op 30 augustus zullen we in de dienst stilstaan bij dit afscheid.

Kijk de dienst hier terug.

Voor de periode hierna is het CvK in gesprek met een getalenteerde organiste: Francesca Ajossa. Net afgestudeerd aan het conservatorium van Rotterdam is zij erg enthousiast om twee keer in de maand bij ons te komen spelen. Een aantal kerkenraadsleden heeft in de vakantieperiode met haar en met haar spel kennisgemaakt. Als alles verloopt zoals voorzien zal Francesca voor het eerst de dienst begeleiden op 13 september a.s. Voor de zondagen waarop Francesca niet kan spelen wordt gezocht naar een oplossing door andere muzikanten uit onze gemeente of eventueel daarbuiten te benaderen en een dienstrooster in te delen. Wordt vervolgd!