info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Maatregelen coronavirus

Als gevolg van de nieuwe maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan is het advies om de komende weken bijeenkomsten met grote groepen mensen niet te organiseren. Dit heeft ook consequenties voor de kerkdiensten in onze gemeente ’t Woudt – Den Hoorn.

Komende zondag 15 maart zijn beide kerkdiensten afgelast. Deze zondagochtend om 9.20 uur is er op NPO 2 een uitzending van een korte viering met als voorganger ds. R. de Reuver. Van harte bij u aanbevolen! Over de andere kerkdiensten in maart wordt u geïnformeerd via “Samen”, de website, Facebook en andere media.

Het betekent veel voor ons om samen te komen in onze mooie gebouwen. Tegelijkertijd geloven we als christenen: de kerk is niet het gebouw; als gelovigen vormen we samen de kerk, het lichaam van Christus. Hoewel we niet zoals we gewend zijn bij elkaar komen op één plek kunnen we nog steeds God zoeken, bidden, zingen, en Zijn Woord horen. We moedigen iedereen aan om – waar mogelijk en verantwoord – contact te houden met elkaar om zo samen de verbondenheid te beleven van het lichaam van Christus. Tips om op een goede manier contact te houden met elkaar vindt u bijvoorbeeld op de website van Tear.

Ds Barbara Lamain blijft uiteraard beschikbaar voor pastoraat. In het geval dat er geen bezoek kan worden gebracht is er de mogelijkheid voor contact via telefoon / e-mail / app. We blijven bidden voor en met elkaar.

Gods Zegen gewenst voor iedereen in deze moeilijke tijd. We gaan met elkaar in de richting van Pasen. We hopen elkaar vanaf Palmpasen weer in de kerk te ontmoeten!

U mag uw zorgen op hem afwentelen, want u ligt hem na aan het hart.
1 Petrus 5:7

Met vriendelijke groet,