Omzien naar elkaar

·

Via de collectes voor ‘Omzien naar elkaar’ is er een flink bedrag ontvangen, waarvoor we u dankbaar zijn. We hebben enkele gezinnen kunnen helpen d.m.v. financiën of Plus-waardebonnen. Maar de diaconie nodigt ook u uit om mee te kijken waar de hulp nodig is.

Er komen nog weinig hulpvragen bij de diaconie binnen, maar we weten dat er nood is en wellicht is de drempel te hoog om hulp te vragen. De afgelopen maanden zijn de prijzen alleen maar gestegen en de komende maanden zullen de energiekosten er weer bij komen: des te meer reden om een steuntje in de rug te geven waar nodig!

In de komende maanden willen we als diaconie supermarkt waardebonnen geven aan mensen die dat nodig hebben. Hier gaat geen ballotagecommissie aan vooraf, het enige wat we nodig hebben is een naam (mag alleen voornaam) en een adres, u mag uzelf als afzender erbij vermelden, maar dit hoeft niet.

Dus als u iemand weet of vermoedt dat iemand dit kan gebruiken (of je kan het zelf goed gebruiken), dan kunt u de informatie doorgeven aan de diaconie en zorgen wij dat er een Plus-waardebon in de brievenbus komt.

Dit kan op verschillende manieren. U kunt:

• Een mail sturen naar diaconie@woudtsekerk.nl met een naam en adres;
  • Een briefje in de brievenbus doen van De Rijstuin;
  • Een briefje in de collectezak doen.

Als er andere (financiële) hulp geboden kan worden, neem vooral contact op via diaconie@woudtsekerk.nl. Dan kijken we wat we kunnen doen.