Openluchtconcert 10 september

·

De Vrienden van de Woudtse kerk organiseren op zaterdag 10 september 2022 twee openluchtconcerten in het kader van het project ‘Ode aan Midden-Delfland.’

Op de binnenplaats van De Lindehoeve in het pittoreske dorpje ‘t Woudt, zullen de twee zeer getalenteerde muzikale zussen Maria en Anuschka Pedano in de openlucht twee sfeervolle concerten geven. Zij brengen een combinatie van romantische klassieke muziek en chansons.  Aanvang van de concerten is 13:30 uur en 16:00 uur.

De zussen Maria (19) en Anuschka (22) zijn beiden al jong met muziek begonnen: Maria met zang en het bespelen van de hobo, Anuschka met altviool. Ze hebben ieder al vele prijzen gewonnen, cd’s opgenomen en zowel samen als afzonderlijk meermalen opgetreden bij Podium Witteman. Maar ook optredens in Tokio en Moskou.  Zij studeren momenteel beiden aan het conservatorium van Amsterdam.

Het voorlopige programma:

• A. Klughardt; Schilflieder 1. Langsam Träumerisch
  • C. Schumann; romances for oboe and piano Andante molto
  • A. Vivaldi; Concerto for oboe in C majeur, KV447, Allegro non molto
  • M. Skoryk; Melody
  • C. Franck; sonata for violin and piano Allegretto moderato, Allegro
  • Chansons van o.a. Charles Aznavour, Edith Piaf en Jacques Brel

Voor beide concerten moet vooraf gereserveerd worden en bij opgave dient ook aangegeven te worden op welk concert u inschrijft. Op volgorde van binnenkomst worden de reserveringen bevestigd!  Reserveren kan via deze link.

Bij slecht weer wijken wij uit naar de Woudtse Kerk!

De toegangsprijs is € 15,00 inclusief een drankje.

Adres: ’t Woudt 11, 2636 HD, Schipluiden.

De Stichting Vrienden van de Woudtse Kerk werft fondsen en donateurs voor het onderhoud van het kerkgebouw in ’t Woudt onder andere door het organiseren van culturele en maatschappelijke activiteiten.

Aanvullende informatie over Anuschka en Maria Pedano en Illia Fialko vindt u onderaan dit bericht op de website van Stichting Vrienden van de Woudtse kerk.