Palmpaastakken en Paasslingers maken

Palmpaastakken

Op zo​ndag 10 april willen we samen met de kinderen van de kindernevendienst een Palmpasenviering houden. Deze kinderviering wordt gehouden in de voormalige kosterswoning in ’t Woudt. Tijdens deze viering zullen de kinderen een Palmpasentak maken. Deze ochtend begint om 10.00 uur (inloop vanaf 09.45 uur). In verband met de inkopen is het belangrijk dat u via kindernevendienst@woudtsekerk.nl doorgeeft wanneer uw kind(eren) 10 april aanwezig is/zijn. Het resultaat van de Palmpasentakken laten we 10 april graag nog aan het einde van de kerkdienst in de Woudtse kerk aan iedereen zien.

Paasslingers

We nodigen alle kinderen uit om mee te helpen om de Woudtse Kerk te versieren voor het Paasfeest. Hoe? Door het maken van een slinger. We delen deze weken een pakketje uit aan alle kinderen bij de KND, CJV en MMBC, en ook aan andere kinderen die willen meedoen. Het bestaat uit een paar vellen met daarop verschillende plaatjes die vertellen over het lijden en sterven van de Heer Jezus, en van Zijn Opstanding. Knip ze uit, leg ze in de goede volgorde en maak er een slinger van. In het pakketje zitten verschillende vellen gekleurd papier, die kun je ook gebruiken voor de slinger. En natuurlijk kun je verder nog andere versiersels gebruiken die je thuis hebt. Maak er wat moois van!
Als je niet naar de KND, CJV of MMBC gaat en wel wilt meedoen, laat het weten aan predikant@woudtsekerk.nl, dan krijg je een pakketje!