info@woudtsekerk.nl
Protestantse Gemeente 't Woudt - Den Hoorn

Vooraankondiging Oecumenische Vredesdienst

Op zaterdagavond 26 september om 19.00 uur en zondagmorgen 27 september om 10.00 uur zullen er twee Oecumenische Vredesdiensten worden gehouden in de Rooms-Katholieke kerk in Den Hoorn. Dit doen we gespreid om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven de dienst mee te maken.

Voorgangers in beide diensten zijn: diaken Melchior Kerklaan en dominee Barbara Lamain. Muzikale medewerking: Sonja Nowee met een aangepast koor van negen personen. In deze dienst mag er niet door de gemeente worden gezongen. Er zal voor het eerst weer kinderwoord/neven-dienst zijn. Daar zijn we heel blij om. Kinderoppas is er helaas (nog) niet. Het landelijke thema is dit jaar Vrede Verbindt Verschil.

Aanmelden is nodig en verplicht, en kan nu al gedaan worden voor één van deze diensten via de gebruikelijke kanalen: stuur een mail aan reserveren@woudtsekerk.nl of bel onze koster op 06-21676343.

Bij de reservering graag vermelden: ‘Oecumenische Vredesdienst’ en of u zich opgeeft voor zaterdagavond of zondagmorgen.
Van tevoren wordt via de mail of telefoon bekend gemaakt of er plaats is.