Voorstelling Theaterkoor 40forever

·

Op zondagmiddag 21 april organiseert Stichting Vrienden van de Woudtse kerk een Koorzang voorstelling in de Woudtse kerk in ‘t Woudt. Met de opbrengst wordt er gespaard voor de verduurzaming van het kerkgebouw.

Theaterkoor 40forever, opgericht in 1994, bestaat uit enthousiaste zangers tussen de 37 en 63 jaar verdeeld in 5 stemgroepen. Ze staan onder leiding van de ervaren koor-dirigent Sebastiaan Philippa. Het koor wordt begeleid door een 5 koppig combo.
Het repertoire kenmerkt zich door een diversiteit aan muziekstijlen vanaf de jaren 1960 tot heden. Engelstalig en Nederlands, van Adèle en Ed Sheeran tot Led Zeppelin en Queen. Van Dik Hout en Racoon. Er is niet een vast thema, gewoon lekkere muziek.
Het koor streeft er naar een goede performance neer te zetten in een sfeer van saamhorigheid, enthousiasme en gezelligheid. De muzikale voorstellingen stralen maatschappelijke betrokkenheid uit, in een positieve sfeer.  Ze delen de passie voor het meerstemmig zingen in een theater setting; expressie bewegen en performen hebben een plek in de show. Recept voor een leuke middag!

Meer informatie en kaartverkoop

De entree voor het concert bedraagt  € 12,50 (incl. 1 consumptie).
Entree voor vrienden € 10,-.

De deur gaat open om 15.30 uur. Aanvang concert: 16.00 uur. Het concert duurt ongeveer een uur en een kwartier.

Kaarten zijn in voorverkoop, maar ook nog aan de deur verkrijgbaar, door het scannen van een QR code waarbij u betaalt via de bank-app op uw mobiele telefoon.