Mw. A. Lodder uit Zwijndrecht

Live luisteren  |  Terugluisteren

Voorganger is mw. A. Lodder uit Zwijndrecht

Er is een digitale collecte voor de hieronder genoemde doelen.

Een kerkdienst bezoeken

We willen iedereen uitnodigen te reserveren via reserveren@woudtsekerk.nl. Dit kan iedere week tot vrijdagavond 20.00 uur. Je hoort dan via de mail op zaterdag of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk. Heb je geen mail dan mag je bellen met onze koster: 06-21676343. Je hoort dan ook telefonisch of er een plekje beschikbaar is.

Collecte Diaconie: Trans World Radio

Trans World Radio wil mensen in alle landen bereiken met het Evangelie van Jezus Christus. Er zijn uitzendingen in meer dan 230 talen. Radio bereikt de ‘onbereikten’ van deze wereld. Radiogolven zijn niet tegen te houden. Ze gaan door politieke, geografische, sociale en religieuze grenzen heen. Radio komt in landen waar christenvervolging is, zoals Noord Korea en het Midden Oosten. In oorlogsgebieden en veraf gelegen gebieden. Radio bereikt grote groepen mensen tegelijk met dezelfde boodschap tegen lage kosten. Radio bereikt mensen die niet of nauwelijks kunnen lezen. Voor velen is de radio de enige mogelijkheid om het Evangelie te horen. Radioprogramma’s uitzenden is lange termijnwerk: de programma’s komen dagelijks of wekelijks terug en hebben vaak een trouw luisterpubliek, waardoor de mensen echt onderwezen en toegerust worden. Naast radio maakt TWR wereldwijd gebruik van andere media, zoals internet, mobiele telefoon en MP3-spelers.

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

26 juli 2020