Ds. C. Hendriksen uit Woudrichem, via internet en kerktelefoon

Deze verkorte dienst wordt uitgezonden vanuit de Woudtse kerk en is via internet en de kerktelefoon te beluisteren. Dat kan live vanaf 10 uur, maar ook achteraf terugluisteren is mogelijk.

Het bezoeken van de kerkdienst in de Woudtse kerk is helaas niet mogelijk. De dienst vindt plaats in aanwezigheid van ambtsdragers en organist. U wordt van harte uitgenodigd thuis mee te luisteren, te zingen en te bidden. Houd uw bijbel bij de hand om mee te lezen. De orde van dienst inclusief liedteksten wordt vooraf op deze pagina gepubliceerd.

Het materiaal voor de kindernevendienst aan te vragen via kindernevendienst@woudtsekerk.nl. We wijzen u ook op de bijdragen van Matthijs Vlaardingerbroek op www.creatiefkinderwerk.nl. Voor jong en ouder goed om te zien.

Er is een digitale collecte voor de hieronder genoemde doelen.

Collecte diaconie: Kerk in actie 40-dagentijd – Ghana

Nieuwe kansen voor straatmeisjes

Ghana is een West-Afrikaans land in ontwikkeling, maar de verschillen tussen noord en zuid zijn nog groot. In de dorpen in het droge noorden is het bestaan hard, is het onderwijs niet altijd goed en hebben jongeren weinig kans op werk. Ellende kan je neerslachtig maken en neerdrukken. Vaak is het goed om op te staan en in beweging te komen. Toch kan dat ook wel eens fout uitpakken. Door uw bijdrage aan de collecte in onze kerk kunnen meer straatmeisjes in Accra de kans krijgen om in tien maanden een vak te leren: naaien, sieraden maken, of het kappersvak. Ze worden nog minstens twee jaar daarna begeleid om hun bedrijf tot een succes te maken. Kijk voor meer informatie op www.kerkinactie.nl/straatmeisjesghana. Uw bijdrage voor dit werk is welkom via de collecte in onze kerk. Vanaf heden kunt u digitaal doneren. Of maak uw gift over op NL 89 ABNA 0457 457 457, t.n.v. Kerk in Actie o.v.v. straatmeisjes Ghana.

Collecte kerkrentmeesters: Instandhouding van onze eigen kerkdiensten en gebouwen

29 maart 2020