Alternatieve kerkdiensten

·

Omdat morgen veel kerkdiensten – inclusief die van ons – zijn afgelast, worden er allerlei (online) alternatieven aangeboden.

Morgen om 9.20 uur start op NPO 2 een korte meditatie door ds. René de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.

Ook aan de jongeren wordt gedacht: BEAM zendt morgen een online kerkdienst uit vanaf 11.00 uur op YouTube, inclusief BEAM Workshop Band (bekend van de EO-jongerendag). Check de link hieronder.

Voor kinderen heeft Matthijs Vlaardingerbroek een online programma gemaakt op zijn website Creatief Kinderwerk.

Zo is er voor jong en oud een mooi alternatief. Wat mooi om te zien dat er zoveel creativiteit en organisatiekracht aanwezig is binnen de kerk!