Middaggebed en gebedspunten

·

In de komende weken houd ik op dinsdag en donderdag om 12 uur een middaggebed. Donderdag 21 mei is het Hemelvaartsdag, dan wordt er een dienst uitgezonden via kerkomroep en YouTube, dus dan is er geen middaggebed. De middaggebeden zijn mee te beleven via de Facebook-pagina van de kerk. Afgelopen week hebben we de lezing van Johannes 20 & 21 afgesloten. We gaan verder met Marcus of de brief aan de Filippenzen. Wordt vervolgd! Welkom, fijn om ook op deze manier met elkaar verbonden te zijn!

Wanneer je een gebedspunt hebt waar wij als Protestantse Gemeente ’t Woudt – Den Hoorn voor kunnen bidden of ik persoonlijk, laat het me weten. Het kan via predikant@woudtsekerk.nl. Dit is niet alleen bedoeld voor onze gemeenteleden maar ook voor hen uit onze lokale gemeenschap die graag gebed willen vragen, kerkelijk of niet-kerkelijk, gelovig of niet-gelovig: graag bidden we voor je.